Strona główna Strefa klienta Instagram Linkedin

Szkolenia: Marketing w social media

Najbliższe terminy:

26-27.09 WARSZAWA - 1000zł netto (+23%VAT)

zostało: 7 wolnych miejsc

Chcesz się dowiedzieć o kolejnych terminach?






Masz pytania?   Kontakt

Jeśli interesuje Cię szkolenie dedykowane dla Twojej firmy, przeprowadzone w wybranym terminie, zajrzyj do "Szkolenia u klienta"


Program szkolenia

Program ewoluuje podczas szkolenia zgodnie z potrzebami uczestników.
Podczas szkolenia przewidziany jest czas na pytania od uczestników i dyskusje. Pomożemy rozwiązać problemy, wskażemy na co uważać.  

Szkolenie dzieli się na dwie części: teoretyczną i warsztatową.

Część teoretyczna to wykład na tematy:

  • Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy;
  • Przegląd najpopularniejszych serwisów społecznościowych: Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, LinkedIn
  • Co i jak pisać, jakie wybrać kanały komunikacji?
  • Co reklamować i jak?
  • Co robią użytkownicy i ilu ich jest, gdzie ich znaleźć?
  • Wszystko poparte przykładami pozytywnymi i negatywnymi działań w social media (case studies). Wskazówki co działa, co nie;
  • Prawo autorskie i jego praktyczne zastosowanie. Skąd brać legalne materiały?

Część praktyczna, to pokazanie działania narzędzi dostępnych w social media:

Facebook:

  • Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
  • Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
  • Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej, jakie formaty wpisów stosować;
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Zasady przeprowadzania konkursów;

Instagram:

  • Tworzenie i konfiguracja profili firmowych;
  • Obserwowani, obserwujący użytkownicy;
  • Jak i co publikować?;
  • Hashtagi;
  • Reklama

Twitter:

  • Tworzenie i konfiguracja profilu firmowego na Twitterze;
  • Hashtagi;
  • Reklama;

Inne:

  • LinkedIn: Zakładanie konta, profil osobisty i strona firmowa, Nawiązywanie kontaktów, publikowanie
  • Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
  • Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, narzędzia, śledzenie trendów;
  • Monitoring internetu - jak to zrobić?

Szkolenie prowadzone jest przez Martę Zielińską-Kasprzak – specjalistkę od społeczności internetowych z 15-letnim doświadczeniem.

Cena szkolenia zawiera:

  • wydrukowane materiały szkoleniowe
  • dostęp do materiałów szkoleniowych online
  • certyfikat szkoleniowy
  • możliwość bezpłatnych konsultacji w ciągu dwóch tygodni od szkolenia
  • przerwy kawowe
  • obiad

Lokalizacja: Warszawa, ul. Hrubieszowska 6a, w poblizu Metra Rondo Daszyńskiego

Szkolenie odznaczało się wysokim profesjonalizmem. Elementem zasługującym na podkreślenie, było stworzenie atmosfery do przeprowadzenia dużej liczby ćwiczeń praktycznych, omawianie i rozwiązywanie problemów uczestników, a także możliwość konsultacji po zakończeniu szkolenia.

Tomasz Wiśniewski, Instytut Adama Mickiewicza

Pani Marta udzieliła nam podczas szkolenia bardzo wielu wskazówek technicznych i merytorycznych, które są trudne do znalezienia i wprowadzenia w ogólnodostępnych materiałach.

Krystyna Beniger, Polonia Palace Hotel

Serdecznie polecamy Raz Dwa Projekt uwadze tych, którzy poszukują solidnego i kreatywnego partnera zarówno w obszarze usług szkoleniowych, jak i prowadzenia komunikacji, moderacji i budowy społeczności wokół marek i organizacji.

Beata Gruś, PCC Exol S.A.

Nie zgłaszamy zastrzeżeń do jakości prac Raz Dwa Projekt. Jednocześnie podkreślamy ich profesjonalizm i zaangażowanie.

Marzena Smolińska, INFARMA

Szkolenie niewątpliwie jest godne polecenia nie tylko ze względu na jego stronę merytoryczną, lecz także poziom przygotowania trenerki oraz umiejętność przekazywania zarówno wiedzy teoretycznej, jak i praktycznej.

Donata Nowakowska, Koleje Mazowieckie

Z przyjemnością stwierdzam, że szkolenie nie tylko przebiegło bez zarzutu, ale przyniosło nam wszystkim wiele pozytywnych wrażeń. (...)Śmiało możemy zarekomendować Panią Martę jako szkoleniowca i doświadczonego doradcę z zakresu social media.

Magda Jończyk, Prudential

Polecam współpracę z Raz Dwa Projekt wszystkim, którzy oczekują kreatywnego podejścia, najwyższej jakości świadczonych usług oraz skutecznie i rzetelnie prowadzonego projektu.

Sylwia Protasiuk, Mleczarnia Turek

Raz Dwa Projekt to godny polecenia partner biznesowy, doskonale rozumiejący potrzeby zleceniodawcy.

Aviva

Profesjonalizm i pełne zaangażowanie firmy Raz Dwa Projekt pozwoliły stworzyć aplikacje i strony internetowe o najwyższej jakości, niezawodne, z intuicyjnym interfejsem i ciekawą grafiką

MSLGROUP Poland

Niniejszym pragnę podkreślić zaangażowanie, rzetelność i terminowość Raz Dwa Projekt. Dzięki ich wyjątkowo profesjonalnemu podejściu do projektów wszystkie zlecone zadania zostały wykonane zgodnie z planem, bez najmniejszych zakłóceń, a przede wszystkim zakończyły się o czasie.

Maria Czarkowska, Goldbach Interactive

Zespół odpowiedzialny za prowadzenie działań internetowych dla naszej firmy wykazał się kreatywnością, doświadczeniem i dużym zaangażowaniem w realizowane zadania, a usługi świadczone były na wysokim poziomie.

Magdalena Lasia, Dom Spotkań z Historią

Realizację uważamy za bardzo udaną, firma Raz Dwa Projekt zadbała o funkcjonalność systemu i dopasowanie do indywidualnego klienta. Tempo realizacji zadań jest naprawdę imponujące.

Zygmunt Dąbrowski, Finishparkiet Fabryka Parkietu

Dziękujemy za bezcenny wkład projektowy, za cierpliwość i profesjonalizm. Z całego serca polecamy współpracę z Raz Dwa Projekt, jako ambitnego, rzetelnego i fachowego partnera w każdym biznesie!

Katarzyna Ułan, Coś Pięknego

Rekomendujemy firmę Raz Dwa Projekt jako profesjonalnego partnera w zakresie tworzenia stron www. Efekty pracy spełniają wszystkie nasze wymagania.

Ernest Szmalec, Klasyka

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z jakości wykonania oraz poziomu obsługi. Współpraca z Raz Dwa Projekt to przyjemność, szczerze polecamy ją przyszłym klientom.

Marcin Ołtarzewski, Fundacja Motocykliści Dzieciom
  • FinishParkiet
  • AVIVA
  • PKP Intercity S.A.
  • adidas
  • reebok
  • Tartare
  • Fundacja NUTRICIA
  • INFARMA
  • Prudential
  • The Boston Consulting Group
  • Hotele Warszawskie Syrena
  • Koleje Mazowieckie
  • PCC Rokita
  • Tramwaje Warszawskie
  • Dom Spotkań z Historią
  • Tailor Made PR
  • Ströer Digital Media
  • Advoca Toronto
  • Goldbach Interactive Poland
  • MSLGROUP Poland