Od początku 2014 roku prowadzimy komunikację marki Tartare na Facebooku oraz na Pinterest. W ramach współpracy prowadzimy bieżącą moderację oraz kampanie reklamowe. Aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników prowadzimy cykliczne konkursy. Jako nagrody w konkursach przygotowaliśmy pulę upominków oznakowanych logo Tartare. Nasza współpraca trwa już trzy lata :-)
We wrześniu 2014 przeprowadziliśmy dodatkowy duży konkurs w dedykowanej aplikacji (naszej produkcji). Użytkownicy mieli za zadanie zabrać ze sobą w podróż serek Tartare, zrobić mu zdjęcie i umieścić je w aplikacji. Zebraliśmy 180 zdjęć, na które oddano 7tys. głosów. Komunikacja związana z konkursem dotarła do ponad 1mln użytkowników.
Od początku współpracy dwukrotnie przeprowadziliśmy akcje z blogerami. W 2014r. na kilku blogach kulinarnych pojawiły się recenzje i przepisy dot. limitowanej edycji serka Tartare Pesto di Basilico. W 2015r. zrealizowaliśmy wysyłkę kreatywną do blogerów kulinarnych w celu wypromowania nowej edycji limitowanej Tartare Pomidorowy Zakątek. W 2016r. planujemy kolejne, jeszcze ciekawsze przygody z Tartare :-)