Allianz jako Oficjalny Partner Formuły 1™ jest sponsorem samochodu bezpieczeństwa (Safety Car) oraz samochodu medycznego (Medical Car). Naszym celem była budowa związku między marką Allianz i Formułą 1 pośród fanów tego sportu na Facebooku.
Aby zbudować połączenie stworzyliśmy aplikacje dla strony „Strefa Wyścigów” na Facebooku.
Baza wiedzy to encyklopedia wiedzy dot. F1. Zawierała bazę map torów, informacje o zespołach, kierowcach, bolidach i wyścigach. Prezentowane były rankingi, wyniki, punktacja w danym sezonie oraz życiowe wyniki kierowców.
Top 10 to aplikacja umożliwiająca typowanie wyników wyścigów. Aplikacja wprowadza mechanizm rywalizacji za pomocą rankingów użytkowników. Każdy użytkownik otrzymuje punkty za prawidłowo wytypowaną pozycję zawodnika na mecie, a następnie może porównać swoje wyniki ze znajomymi i z pozostałymi użytkownikami gry. Prowadzone są rankingi za ostatni wyścig i za wszystkie wyścigi sezonu.
Udało nam się skutecznie stworzyć powiązanie między marką a Formułą 1. Fan Page zgromadził ponad 40 000 fanów, których połączyła wspólna pasja: F1.