Strona główna Strefa klienta Instagram Linkedin

LG Electronics

Wykorzystane technologie:
Facebook API,MODX Revolution
Tagi:
Aplikacje na FacebookaSocial Media
URL:
https://www.facebook.com/LGPolska
Wykonane na zlecenie
MSLGROUP

LG wprowadziło na polski rynek nową linię produktów – lodówki door-in-door, które zawierają dodatkowe drzwi w drzwiach lodówki. Działania na Facebook’u miały na celu zbadanie w jaki sposób klienci układają w swojej lodówce produkty. 

Aby osiągnąć zamierzone cele zbudowaliśmy aplikację konkursową na fanpage’u Żyć Bardziej, pod nazwą "Wyraź siebie z LG", w której zachęcaliśmy użytkowników do dzielenia się zdjęciami z wnętrza swojej lodówki. Wyzwaniem było ułożenie hasła z produktów znajdujących się w lodówce. 

Dodatkowym wsparciem było stworzenie ankiety na Facebook’u, w której użytkownicy odpowiadali na pytanie, po które produkty z lodówki sięgali najczęściej.

Powrót
  • FinishParkiet
  • AVIVA
  • PKP Intercity S.A.
  • adidas
  • reebok
  • Tartare
  • Fundacja NUTRICIA
  • INFARMA
  • Prudential
  • The Boston Consulting Group
  • Hotele Warszawskie Syrena
  • Koleje Mazowieckie
  • PCC Rokita
  • Tramwaje Warszawskie
  • Dom Spotkań z Historią
  • Tailor Made PR
  • Ströer Digital Media
  • Advoca Toronto
  • Goldbach Interactive Poland
  • MSLGROUP Poland