Strona główna Strefa klienta enEnglish Instagram Linkedin

Cisowianka

Wykorzystane technologie:
MODX Revolution,Facebook API
Tagi:
Strony internetoweAplikacje na FacebookaSocial Media
URL:
http://grajmywpilke.pl
Wykonane na zlecenie
MSLGROUP

Cisowianka to marka wody mineralnej, której działania wspierają rozwój dzieci i młodzieży w duchu wartości sportowych. Celem działań było połączenie marki Cisowianka z pozytywnym aspektem piłki nożnej.

Aby zrealizować ten cel stworzyliśmy:

  • Aplikację konkursową, w której użytkownicy cyklicznie odpowiadali na proste pytania, a najciekawsze odpowiedzi nagradzaliśmy designerskimi piłkami.
  • Stronę www.grajmywpilke.pl, która umożliwiała dodawanie boisk na mapie i generowanie galerii zdjęć z zakazami gry w piłkę. Strona wspierała również konkurs przeprowadzony we współpracy z Radiem Zet

Na stronie „Grajmy w piłkę” na Facebooku zebranych zostało 35 tys. fanów. Komunikacja dotarła do ponad 330 000 użytkowników na Facebooku, odnotowaliśmy 40 000 odwiedzin strony www.grajmywpilke.pl, 14 400 wyświetleń na oficjalnym kanale Youtube, ponad 350 boisk dodanych na mapę przez użytkowników.

Powrót
  • FinishParkiet
  • AVIVA
  • PKP Intercity S.A.
  • adidas
  • reebok
  • Tartare
  • Fundacja NUTRICIA
  • INFARMA
  • Prudential
  • The Boston Consulting Group
  • Hotele Warszawskie Syrena
  • Koleje Mazowieckie
  • PCC Rokita
  • Tramwaje Warszawskie
  • Dom Spotkań z Historią
  • Tailor Made PR
  • Ströer Digital Media
  • Advoca Toronto
  • Goldbach Interactive Poland
  • MSLGROUP Poland