Strona główna Strefa klienta plPolish enEnglish Google+ Linkedin Instagram Pinterest

Szkolenia: Marketing w social media

Marketing w social media: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, blogi i inne.

Organizujemy szkolenia wewnętrzne dla firm.

Jak zaistnieć w social media?

Obecność w social media stała się koniecznością. Wykorzystanie serwisów Facebook, czy Twitter jest tak samo dobre dla dużych korporacji, banków, instytucji państwowych, jak i lokalnych działalności jak restauracje, salony fryzjerskie, czy warsztaty samochodowe.

Codziennie miliony internautów korzystają z serwisów społecznościowych. Poszukują tam rozrywki, ciekawostek, ale także rekomendacji dotyczących produktów i marek. Jak ich znaleźć? Jak zaistnieć w społecznościach internetowych tak, aby zyskać sympatię internautów i nie zrazić ich do siebie?

Na te i inne pytania odpowiada szkolenie Marketing w social media.

 

Szkolenie dzieli się na dwie części: teoretyczną i warsztatową.

Część teoretyczna to wykład na tematy:

  • Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy;
  • Przegląd najpopularniejszych serwisów społecznościowych: Facebook, Twitter, Youtube, Pinterest, Instagram, Foursquare, Klout, LinkedIn
  • Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media (case studies). Co działa, co nie;
  • Co i jak pisać, po co tyle kanałów komunikacji?
  • Co reklamować i jak?
  • Social media w liczbach - co robią użytkownicy i ilu ich jest, gdzie ich znaleźć?

Część praktyczna, to pokazanie działania narzędzi dostępnych w social media:

Facebook:

  • Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
  • Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
  • Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie;
  • Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki;
  • Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Tworzenie konkursów, zakładek;

Twitter:

  • Tworzenie i konfiguracja profilu firmowego na Twitterze;
  • Obserwowani użytkownicy;
  • Hashtagi;
  • Reklama na Twitterze;

Instagram i Pinterest:

  • Tworzenie i konfiguracja profili firmowych;
  • Tworzenie tablic na Pinterest;
  • Obserwowani użytkownicy;
  • Hashtagi;
  • Reklama

Blogi:

  • Jak dobierać blogerów do współpracy
  • Jak rozmawiać z blogerami - dobre i złe praktyki
  • Przykłady współpracy z blogerami

Inne:

  • Jak wykorzystać YouTube w promocji marki; 
  • Geolokalizacja - Foursquare, Facebook, mapy Google
  • Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, narzędzia, śledzenie trendów; 

Podczas szkolenia przewidziany jest czas na pytania od uczestników i dyskusje. Pomożemy rozwiązać problemy, wskażemy na co uważać.  

Szkolenie prowadzone jest przez Martę Zielińską-Kasprzak – specjalistkę od społeczności internetowych.

Szkolenie odznaczało się wysokim profesjonalizmem. Elementem zasługującym na podkreślenie, było stworzenie atmosfery do przeprowadzenia dużej liczby ćwiczeń praktycznych, omawianie i rozwiązywanie problemów uczestników szkolenia, a także możliwość konsultacji po zakończeniu szkolenia.

Tomasz Wiśniewski, Instytut Adama Mickiewicza

Pani Marta udzieliła nam podczas szkolenia bardzo wielu wskazówek technicznych i merytorycznych, które są trudne do znalezienia i wprowadzenia w ogólnodostępnych materiałach.

Krystyna Beniger, Polonia Palace Hotel

Profesjonalizm i pełne zaangażowanie firmy Raz Dwa Projekt pozwoliły stworzyć aplikacje i strony internetowe o najwyższej jakości, niezawodne, z intuicyjnym interfejsem i ciekawą grafiką

MSLGROUP Poland

Niniejszym pragnę podkreślić zaangażowanie, rzetelność i terminowość Raz Dwa Projekt. Dzięki ich wyjątkowo profesjonalnemu podejściu do projektów wszystkie zlecone zadania zostały wykonane zgodnie z planem, bez najmniejszych zakłóceń, a przede wszystkim zakończyły się o czasie.

Maria Czarkowska, Goldbach Interactive

Dziękujemy za bezcenny wkład projektowy, za cierpliwość i profesjonalizm. Z całego serca polecamy współpracę z Raz Dwa Projekt, jako ambitnego, rzetelnego i fachowego partnera w każdym biznesie!

Katarzyna Ułan, Coś Pięknego

Rekomendujemy firmę Raz Dwa Projekt jako profesjonalnego partnera w zakresie tworzenia stron www. Efekty pracy spełniają wszystkie nasze wymagania.

Ernest Szmalec, Klasyka

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z jakości wykonania oraz poziomu obsługi. Współpraca z Raz Dwa Projekt to przyjemność, szczerze polecamy ją przyszłym klientom.

Marcin Ołtarzewski, Fundacja Motocykliści Dzieciom

Zespół odpowiedzialny za prowadzenie działań internetowych dla naszej firmy wykazał się kreatywnością, doświadczeniem i dużym zaangażowaniem w realizowane zadania, a usługi świadczone były na wysokim poziomie.

Magdalena Lasia, Dom Spotkań z Historią

Realizację uważamy za bardzo udaną, firma Raz Dwa Projekt zadbała o funkcjonalność systemu i dopasowanie do indywidualnego klienta. Tempo realizacji zadań jest naprawdę imponujące.

Zygmunt Dąbrowski, Finishparkiet Fabryka Parkietu
  • FinishParkiet
  • AVIVA
  • PKP Intercity S.A.
  • Tartare
  • Fundacja NUTRICIA
  • INFARMA
  • IQFM Ackermann
  • Hotele Warszawskie Syrena
  • The Boston Consulting Group
  • Dom Spotkań z Historią
  • Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
  • Tramwaje Warszawskie
  • MSLGROUP Poland
  • Goldbach Interactive Poland
  • Advoca Toronto
cialis 20mg 8 stück preisvergleich