Strona główna Strefa klienta plPolish enEnglish Google+ Linkedin Instagram Pinterest

Szkolenia: Marketing w social media

Marketing w social media: Facebook, Twitter, Instagram, Youtube, Google+, blogi i inne.

Organizujemy szkolenia wewnętrzne dla firm.

Jak zaistnieć w social media?

Obecność w social media stała się koniecznością już nie tylko dla gigantów. Coraz częściej małe firmy rozumieją, że muszą same dotrzeć do klientów. Wykorzystanie serwisów Facebook czy Twitter jest tak samo dobre dla dużych korporacji, banków, instytucji państwowych, jak i lokalnych działalności jak restauracje, salony fryzjerskie, czy warsztaty samochodowe.

Codziennie miliony internautów korzystają z serwisów społecznościowych. Poszukują tam rozrywki, ciekawostek, ale także rekomendacji dotyczących produktów i marek. Jak ich znaleźć? Jak zaistnieć w społecznościach internetowych tak, aby zyskać sympatię internautów i nie zrazić ich do siebie?

Na te i inne pytania odpowiada szkolenie Marketing w social media.

 

Szkolenie dzieli się na dwie części: teoretyczną i warsztatową.

Część teoretyczna to wykład na tematy:

  • Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy;
  • Przegląd najpopularniejszych serwisów społecznościowych: Facebook, Twitter, Youtube, Google+, Pinterest, Instagram, Flickr, nk.pl, Foursquare, Klout, LinkedIn, Goldenline
  • Czym są mikroblogi, jak ich używać, dobre i złe praktyki;
  • Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media (case studies). Co działa, co nie;
  • Co i jak pisać, po co tyle kanałów komunikacji?
  • Co reklamować i jak?
  • Social media w liczbach - co robią użytkownicy i ilu ich jest.

Część praktyczna, to pokazanie działania narzędzi dostępnych w social media:

Facebook:

  • Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
  • Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
  • Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie;
  • Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki;
  • Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Tworzenie konkursów, zakładek;

Google+:

  • Tworzenie profilu firmowego na Google+;
  • Pozycjonowanie za pomocą Google+;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie;

Twitter:

  • Tworzenie i konfiguracja profilu firmowego na Twitterze;
  • Obserwowani użytkownicy;
  • Hashtagi;
  • Reklama na Twitterze;

Instagram i Pinterest:

  • Tworzenie i konfiguracja profili firmowych;
  • Tworzenie tablic na Pinterest;
  • Obserwowani użytkownicy;
  • Hashtagi;

Blogi:

  • Jak dobierać blogerów do współpracy
  • Jak rozmawiać z blogerami - dobre i złe praktyki
  • Przykłady współpracy z blogerami

Inne:

  • Jak wykorzystać YouTube w promocji marki; 
  • Jak wykorzystać nk.pl w promocji marki;
  • Geolokalizacja - Foursquare, Facebook, mapy Google
  • Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, narzędzia, śledzenie trendów; 

Podczas szkolenia przewidziany jest czas na pytania od uczestników i dyskusje. Pomożemy rozwiązać problemy, wskażemy na co uważać.  

Szkolenie prowadzone jest przez Martę Zielińską – specjalistkę od społeczności internetowych.

Szkolenie odznaczało się wysokim profesjonalizmem. Elementem zasługującym na podkreślenie, było stworzenie atmosfery do przeprowadzenia dużej liczby ćwiczeń praktycznych, omawianie i rozwiązywanie problemów uczestników szkolenia, a także możliwość konsultacji po zakończeniu szkolenia.

Tomasz Wiśniewski, Instytut Adama Mickiewicza

Pani Marta udzieliła nam podczas szkolenia bardzo wielu wskazówek technicznych i merytorycznych, które są trudne do znalezienia i wprowadzenia w ogólnodostępnych materiałach.

Krystyna Beniger, Polonia Palace Hotel

Profesjonalizm i pełne zaangażowanie firmy Raz Dwa Projekt pozwoliły stworzyć aplikacje i strony internetowe o najwyższej jakości, niezawodne, z intuicyjnym interfejsem i ciekawą grafiką

MSLGROUP Poland

Niniejszym pragnę podkreślić zaangażowanie, rzetelność i terminowość Raz Dwa Projekt. Dzięki ich wyjątkowo profesjonalnemu podejściu do projektów wszystkie zlecone zadania zostały wykonane zgodnie z planem, bez najmniejszych zakłóceń, a przede wszystkim zakończyły się o czasie.

Maria Czarkowska, Goldbach Interactive

Dziękujemy za bezcenny wkład projektowy, za cierpliwość i profesjonalizm. Z całego serca polecamy współpracę z Raz Dwa Projekt, jako ambitnego, rzetelnego i fachowego partnera w każdym biznesie!

Katarzyna Ułan, Coś Pięknego

Rekomendujemy firmę Raz Dwa Projekt jako profesjonalnego partnera w zakresie tworzenia stron www. Efekty pracy spełniają wszystkie nasze wymagania.

Ernest Szmalec, Klasyka

Pragniemy wyrazić duże zadowolenie z jakości wykonania oraz poziomu obsługi. Współpraca z Raz Dwa Projekt to przyjemność, szczerze polecamy ją przyszłym klientom.

Marcin Ołtarzewski, Fundacja Motocykliści Dzieciom

Zespół odpowiedzialny za prowadzenie działań internetowych dla naszej firmy wykazał się kreatywnością, doświadczeniem i dużym zaangażowaniem w realizowane zadania, a usługi świadczone były na wysokim poziomie.

Magdalena Lasia, Dom Spotkań z Historią

Realizację uważamy za bardzo udaną, firma Raz Dwa Projekt zadbała o funkcjonalność systemu i dopasowanie do indywidualnego klienta. Tempo realizacji zadań jest naprawdę imponujące.

Zygmunt Dąbrowski, Finishparkiet Fabryka Parkietu
  • FinishParkiet
  • AVIVA
  • PKP Intercity S.A.
  • Tartare
  • Fundacja NUTRICIA
  • INFARMA
  • IQFM Ackermann
  • Hotele Warszawskie Syrena
  • The Boston Consulting Group
  • Dom Spotkań z Historią
  • Związek Kontroli Dystrybucji Prasy
  • Tramwaje Warszawskie
  • MSLGROUP Poland
  • Goldbach Interactive Poland
  • Advoca Toronto
cialis 20mg 8 stück preisvergleich